نماینده مردم شهرستان رزن

البته لازم به ذکر است جناب آقای دکتر مفتح نماینده مردم منطقه درگزین دیارمدفون و فراموش شده غفلت تاریخ تمدن ایران است که سایت رجا نیوز نیز به تبعیت از رسم غلط حذف تاریخی درگزین (شهرستان رزن ) قید نکرده اند که ایشان نماینده کدام منطقه از کشورمان است .

(آرخا) 

تب سياسي و هيجاني سود بانكي

 

 

رجانيوز: بعدازظهر آخرين روز كاري هفتگي مجلس، دكتر محمد مهدي مفتح عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأخيري يك ساعته از زماني كه با وي براي گفتگو وعده كرده بوديم، لبخند برلب، پا به دفتر خود در طبقه اول ساختمان سبز رنگ مجلس شوراي اسلامي در ميدان بهارستان گذاشت. لبخندي كه سعي كرد آن را، تا پايان اين گفتگوي نسبتاً طولاني حفظ كند.

" تشکر می کنم از زحمتی که کشیدید و عذرخواهی می کنم از تأخیری که به علت کمیسیون اصل 44 پیش آمد." مفتح با ذكر اين جمله، افزود: دكتر حدادعادل در جلسه كميسيون حاضر شده و گزارشي از ديدار با مقام معظم رهبري ارائه كردند كه جلسه طولاني شد.

مفتح، با روحي نماينده اصفهان و طلايي نيك نماينده بهار و كبودرآهنگ، هم اتاق است اگرچه هنگام مصاحبه، دو نماينده ديگر، در اتاق حاضر نبودند.

محمد مهدي مفتح، فرزند آيت الله شهيد دكتر مفتح، دكتراي اقتصاد دارد و در كارنامه نمايندگي خود، علاوه بر مجلس هفتم، 2 دوره نمايندگي مجالس چهارم و پنج را نيز ثبت شده مي بيند. برعهده داشتن مخبريت كميسيون تلفيق مجلس شوراي اسلامي به هنگام بررسي 4 بودجه ساليانه در مجلس هفتم و هم اكنون سخنگويي كميسيون ويژه اصل 44 مجلس، انتظار پاسخهايي سليس و منطقي را در طرف مقابل تداعي مي كند، انتظاري كه در پايان اين گفتگوي يك ساعته، به مقدار زيادي برآورده شده بود:

 

 

ادامه نوشته

تست

تست تست

همراهيم كن تا قفس با يك نظر با يك نفس

همراهيم كن تا قفس با يك نظر با يك نفس

ما بشكنيم و ارهيم

از بند دون يك هوس

پيغام اولي بشنويم از سوي بالا بشنويم

ديوان به خدمت آوريم در اندرن و جسم جان

هم خشم و رشك و آرزو

يكصد نياز و كين را

حركت كن برادر

قدم اولت گرانبها ترين قدم ها است

در واقع اولين قدم همان مقصد است كه ما به سويش مي رويم

حركت مقصد ماست

فرداي حركت به سوي نور سرشار از روشني

اما فرداي حركت به سوي تاريكي ...

در سوره والعصر الله مي فرمايد :

انسان در زيانكاري است مگر اينكه

چهار شرط را يكجا داشته باشد

راه درست را شناخته باشد (ايمان)

اصول حركت را در آن مراعات كند (عمل صالح )

نظارت بر انجام درست اصول داشته باشند ( تواصوا بالحق )

و در اين راه استقامت ورزند ( تواصو بالصبر )

اساتيد فن كلمه حق را "سزاور و شايسته" معنا مي كنند

در واقع انجام هر عملي در جاي خويش نيكوست و محل آن در اجتماع بشري كه دوستان خير انديش

همديگر را به آن سفارش مي كنند

رعايت توامان اين چهار شرط در هرجامعه بشري بي شك به نهايت خير منجر خواهد شد

شايد تاكيد بر خواندن سوره والعصر به خاطر تحقق چنين هدفي باشد

بهتر بفهميم بهتر عمل كنيم و بهترين باشيم

اگرچه سخت اما به قول شهيد بهشتي :

بهشت را به بها دهند نه به بهانه

موفق باشي پسر

به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر از سایت انجمن معتادان گمنام

همه انسانها به نوعی درگیر  عادات خاصی هستند که بعضی از آنها اثرات تخریبی زیادی را به بار می آورد دوستانی که گام در دام اعتیاد نهاده اند هنوز هم دوستان ما هستند دست باز ما نیازمند حرکت دستان اراده آنها هاست به امید روزی که هیچ عادت بدی حاکم بر اعمال ما نشودهمانطور که گام به گام در این دام افتاده ای من هر لحظه منتظر برداشتن اولین گام بازگشتت هستم

(آرخا قروه درگزینی)

فقط براي امروز

 

 

 به خودت بگو:
فقط براي امروز، افكارم را بر روي بهبوديم متمركز خواهم كرد،زندگي مي‌كنم و بدون مصرف هيچ گونه مادة مخدّري روز خوبي خواهم داشت.

فقط براي امروز، به كسي در NA اعتماد خواهم كرد، كسي كه مرا باور كند و مي‌خواهد در بهبوديم به من كمك كند.

فقط براي امروز، برنامه‌‌‌‌اي خواهم داشت و سعي خواهم كرد آنرا به بهترين شكل ممكن انجام دهم.
فقط براي امروز، به كمك
NA سعي خواهم كرد از زاويه بهتري به زندگيم نگاه كنم.
فقط براي امروز, ترسي نخواهم داشت و به روابط تازه‌ام و آنها كه چيزي مصرف نمي‌كنند و راه تازه‌اي براي زندگي پيدا كرده‌اند، فكر خواهم كرد.
ماداميكه اين راه را دنبال كنم، از هيچ چيز واهمه نخواهم داشت

ادامه نوشته

وقتي دوستي قلم نمي زند

هر كس كه قلم ميزند

در پي هدفي است

عده اي با قلم بودن را انشائ مي كنند

و عده اي چون هستند با قلم آنرا جاري مي كنند

وقتي دوستي قلم نمي زند

سكوت مي كند

و خبري از او نيست

بي اختيار ذهن آدمي جو لان گاه هزار و يك فكر و خيال مي شود

راستي چه شده است

حادثه اي رخ داده يا اينكه مشغله معاش باعث آن شده است

اما اميدوارم ديوان سبز بهار و سحر زيبايي هايش سبب اين غفلت باشد

پرویز محمدي سبز مي نويسد و ما نيز چون بلبل ترانه خوان سروده هايش هستيم

اين چند روزه خبري از نوشته هايش نيست

شايد دليل آن اقتضاي فصل بهار باشد و يا اينكه چون ما نمي نويسيم او نيز نمي نويسد

مي گويند انسانها چون مخروطي هستند كه به قاعده فطرت و روان در يك سطح واحد واقع هستند و متاثر از هم

من نيز براين قاعده نوشتم تا پژواكي ناميرا از جانب شما دريافت كنم

هرچند دست نوشته هاي بي محاباي دوران جواني در ميانسالي از نظر كميت و كيفيت معكوس عمل مي كند

نوشتن انسان را دچار نوعي هراس پدرانه مي كند

هزار ملاحظه براي يك خط ثمر دهي درخت ميانسالي عمر را در تابستان كوتاه زندگي درياي دل را به تلاطم وا مي دارد.

منتظر شما هستيم